Jump to content

Nominations for Tractor of the Month
Garden Tractors and Parts on eBay



Photo
- - - - -

Brochure sample


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 25, 2010 - 11:33 AM

The new Brochure came in yesterday!!!!!
Here are some sample pics... I was going to show the large image of the 1963 800... but I'm going to wait for the article to be released :D

63 800.jpg

Attached Thumbnails

  • 600 63 (2).jpg
  • 600 63.jpg
  • 63 26.jpg

  • daytime dave and jdcrawler have said thanks

#2 daytime dave OFFLINE  

daytime dave

    Live long and prosper

  • Senior Member
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 531
  • 4,485 Thanks
  • 6,353 posts
  • Location: Upstate NY

Posted December 25, 2010 - 11:45 AM

Gotta love 60'2 GT brochures. I do. Thanks for the post.

#3 mjodrey OFFLINE  

mjodrey

    Accumulator

  • Senior Member
  • Contributor
  • Member No: 92
  • 2,343 Thanks
  • 13,481 posts
  • Location: Upper Granville, Nova Scotia, Canada

Posted December 25, 2010 - 12:00 PM

WOW! Those are neat,won't be long and you'll have 'em all.

#4 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 25, 2010 - 12:05 PM

I'll show a few more...

Once these get scanned they will be more clear.63 utility cart.jpg

Attached Thumbnails

  • front reel 2.jpg


#5 nra1ifer OFFLINE  

nra1ifer

    Tractorholic

  • Senior Member
  • Contributor
  • Member No: 383
  • 669 Thanks
  • 1,530 posts
  • Location: Bentonville, AR

Posted December 25, 2010 - 12:22 PM

Very nice!!! Thanks for sharing!

#6 Nascar3244888 OFFLINE  

Nascar3244888

    Tractorholic

  • Senior Member
  • Member No: 1218
  • 164 Thanks
  • 593 posts
  • Location: Douglassville, Pa.

Posted December 26, 2010 - 05:48 AM

those are great, I like on your first post the little tractor with handle bars, even that has moon covers on it lol and they look really small lol, nice pics.....do you get these brochures off ebay?

#7 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 26, 2010 - 08:28 AM

those are great, I like on your first post the little tractor with handle bars, even that has moon covers on it lol and they look really small lol, nice pics.....do you get these brochures off ebay?


Yeah, I been slowly collecting them one by one....

I have most of them uploaded to our manuals section.
Check them out when you get a chance

#8 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 26, 2010 - 08:30 AM

BTW.. The little mower with handle bars is called the "Suburban"

#9 wilberj ONLINE  

wilberj
  • Senior Member
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 51
  • 4,214 Thanks
  • 5,218 posts
  • Location: Michigan

Posted December 26, 2010 - 10:14 AM

BTW.. The little mower with handle bars is called the "Suburban"


Funny thing is befor thay came out with the Suburban thay had a tractor like them called the Ridemaster and no it is not the same ridemaster as the ridemasters Ray and I have. Bolens came out with the new ridemaster after thay stop makeing the first kind of ridemaster.

#10 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 26, 2010 - 10:23 AM

Interesting....
Got any pics?
What years were they made?

#11 Bolens 1000 ONLINE  

Bolens 1000

    DR. Bolens

  • Staff Admin
  • Staff
  • -GTt Supporter-
  • Contributor
  • Member No: 7
  • 12,703 Thanks
  • 17,209 posts
  • Location: Western NY

Posted December 26, 2010 - 10:33 AM

Yep here they are...
This pic is from 1960

rdm.jpg




Top